.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه کسب درآمد از طریق کامپیوتر و اینترنت روشی بسیار جذاب و در عین حال سودآور است. شما باید یک یا چند رشته را یاد بگیرید، می توانید شغل آینده خود را تضمین کنید و از درآمد بالایی برخوردار شوید. اما تنها دغدغه طالبان یافتن دوره آموزشی مناسب است. اگر قصد فعالیت در زمینه ای را دارید، باید در کنار طراحی سایت آموزشی، آماده کردن محتوای آموزشی کامل، بهترین و کامل ترین روش یادگیری را نیز بیابید. در این مقاله روش و منبع یادگیری صحیح را به شما می گوییم پس با ما همراه باشید.

دوره آموزش مجازی بهتر است یا حضوری؟

پس از ظهور شرایط همه گیر کرونا در سراسر جهان، آموزش به سمت مجازی سازی حرکت کرد. در ابتدا زیرساخت ها کمی سخت بود اما پس از مدتی آموزش مجازی به خوبی جواب داد. آموزش مجازی به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام می شود. دوره های آنلاین نیز مانند آموزش حضوری نیازمند زمان مشخصی است اما دوره های آفلاین به عنوان بهترین روش آموزش شناخته می شوند زیرا تمامی ایرادات دوره های آنلاین و حضوری در آنها برطرف شده است. حضور در مدارس نیز بسیار زمان بر است و کیفیت آموزش کاهش می یابد.

مزایای آموزش حضوری:

  • ارتباط با مدرس به شکل حضوری
  • حضور در محیط جمعی
  • وجود نظم در برگزاری کلاس ها

معایب آموزش حضوری:

  • صرف هزینه بالاتر برای کلاس و رفت آمد
  • زمانبر بودن از نظر رفت و آمد و تایم های کلاس ها
  • اجبار به حضور در روزها و ساعت مقرر شده
  • تداخل ساعات کلاس با مشاغل و کارهای شخصی
  • سخت بودن شرایط حضور برای افراد دارای مسئولیت خاص(دارای فرزند)

مزایای آموزش مجازی:

  • بهره وری بیشتر به دلیل تمرکز بالاتر
  • عدم وجود اتلاف وقت
  • هزینه پایین تر
  • سطح یادگیری بالاتر
  • امکان مرور چند باره مطالب
  • عدم وجود محدودیت زمانی و مکانی
  • آموزش قوی و یکپارچه مدرس(به دلیل عدم اتلاف وقت در کلاس)
  • ارتباط آنلاین با مدرس

معایب آموزش مجازی:

تنها مورد عدم وجود نظم در ساعت یادگیری است که خود شخص باید برنامه‌ریزی کند،که این خود یک چالش است برای رشد فردی در حوزه نظم و انضباط در زندگی و کار می باشد.

روش انتخاب بهترین و مناسب ترین دوره آموزشی

دوره ها و بسته های آموزشی از جمله خدماتی است که به صورت آنلاین و مجازی قابل یادگیری است. در وب سایت ارائه دهنده دوره، یک سری اطلاعات وجود دارد که به صورت خلاصه و طبقه بندی شده اطلاعات آن دوره آموزشی را به شما می دهد. توجه داشته باشید که در صورت درج سرفصل در مورد دوره، آن سرفصل ها باید در فایل هایی که در اختیار شما قرار می گیرد وجود داشته باشد و در صورت عدم تطابق سرفصل ها و فایل ها، دوره از کیفیت پایینی برخوردار است و باید اعتراض کنید.

ارائه دهنده دوره موظف است تمامی سرفصل ها و قسمت های ذکر شده در سایت را به شما آموزش دهد. میزان ساعات آموزشی معمولاً به مدرس دوره بستگی دارد. برخی آهسته و برخی تند صحبت می کنند. قبل از خرید دوره حتما ویدیوی مقدماتی یا بخشی از دوره را که به عنوان نمونه در سایت ارائه دهنده قرار داده شده است را مشاهده کنید تا با نحوه صحبت استاد آشنا شوید و در صورت رضایت نسبت به تهیه دوره اقدام کنید.



:: برچسب‌ها: سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : سه شنبه 27 دی 1401
.

اگر قصد وارد شدن به دنیای دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار اینترنتی را دارید نکات بسیار مهمی وجود دارد که دانستن آن‌ها به روند رشدتان کمک می‌کند. هدف گنجه هاست از ارائه این مقاله بیان این نکات مهم به شما عزیزان می‌باشد. اکنون که درحال خواندن این مقاله هستید، قطعا تصمیم خود را درباره کار با دنیای اینترنت گرفته اید. آیا قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی دارید؟ و یا اینکه ایجاد یک سایت آموزشی را در ذهن خود پرورش میدهید؟ در این مقاله به معرفی 10 نکته برای انتخاب نام دامنه را برای شما شرح می دهیم

ثبت دامنه

یکی از ابتدایی‌ترین کارهایی که پس از ورود به کسب و کار اینترنتی باید انجام دهید، انتخاب دامنه مناسب برای وب‌سایتتان است. انتخاب دامنه تاثیر زیادی بر کسب و کار شما دارد. نام دامنه نمایانگر هویت سایت شما است. این نام در آینده بر روی کارت ویزیت، تراکت و تمام تبلیغات شما نوشته خواهد شد. پس باید سلیقه و دقت زیادی برای انتخاب آن به خرج دهید. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا میکند که هدف شما این است کاربران به صورت مستقیم وارد وب‌سایت شما شوند.

دامنه چیست ؟

به زبان ساده به نام سایت دامنه می گوییم. به عنوان مثال Google.com، Amazon.com، ganje.host و… دامنه‌هایی هستند که به یک کسب و کار اشاره می کنند. هر دامنه از سه قسمت تشکیل شده است. در ادامه اجزای دامنه را برای شما شرح می‌دهیم.

اجزای دامنه

بخش اول: قسمت اول دامنه همان “WWW” است که کوتاه شده‌ی عبارت World Wide Web می‌باشد.

بخش دوم: نام دامنه است. همانطور که گفته شد، بهتر است در انتخاب نام دامنه دقت کنید.

بخش سوم: قسمت سوم دامنه، پسوند است. پسوند‌ها بر اساس معیار‌های مختلفی طبقه بندی می‌شوند. به عنوان مثال در تقسیم بندی بر اساس کشور دامنه‌ ir”.” مربوط به ایران و دامنه‌ “.de” مربوط به آلمان هستند . نوعی دیگر از تقسیم‌بندی‌ها بر اساس نوع فعالیت میباشد. مثلا دامنه “.com” که به بیزنس‌ها و تبلیغات مربوط است. دامنه‌ “.info” به سایت‌هایی که ارائه دهنده اطلاعات هستند مربوط می شود. همینطور دامنه “.org” که به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ اشاره می‌کند.

علاوه بر تمام موارد مذکور نمیتوان از تاثیر دامنه بر سئو و رتبه سایت هم چشم پوشی کرد. البته این تصور که با خرید دامنه مرتبط، گوگل تمام رتبه‌ها را تقدیم شما خواهد کرد کاملا اشتباه است. اما به عنوان یکی از عواملی که در تعیین رتبه تاثیر دارد، میتوان دامنه را نیز ذکر کرد.

انتخاب نام دامنه

اکنون که با دامنه و تاثیر آن در کسب و کار اینترنتی آشنا شدید، بیان چند نکته می‌تواند شما را در مسیری قرار دهد که بهترین دامنه ممکن را برای وب‌سایت خود انتخاب نمایید:

1.  دامنه‌ای را انتخاب کنید که نام آن آسان باشد.

انتخاب نام دامنه‌ای که به راحتی تایپ شود و آسان باشد برای موفقیت سایت بسیار مهم است. توصیه می‌کنیم از کلماتی که دارای چند املای مختلف هستند، استفاده نکنید.

2.            از کلماتی استفاده کنید که به کسب و کار شما اشاره می‌کند.

بهتر است سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده کنید که بیانگر شغل و خدمات سایت شما باشد. این امر به بهتر شدن رتبه‌ی شما در موتورهای جستجو نیز کمک می‌کند. به عنوان مثال wordpress.org را در نظر بگیرید. از نام دامنه سایت می‌توان حدس زد که سایت مربوط به وردپرس است.

3.            تا جای ممکن کوتاه‌ترین دامنه را ثبت کنید.

سعی کنید نام دامنه شما کوتاه باشد. اگر دامنه خیلی بلند باشد ممکن است کاربر آن را اشتباه ببیند، یا فراموش کند. اگر می‌خواهید نام دامنه شما فراموش نشود بهتر است نام کوتاهی انتخاب کنید.

4.            استفاده از کارکتر‌های اضافی مانند “-” به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

در اکثر مواقع اعداد و کارکتر‌های اضافی، باعث سوءتفاهم کاربر می‌شود. مثلا ممکن خط تیره فراموش شود یا با کارکتر آندرلاین اشتباه گرفته شود.

5.            از برند دیگران استفاده نکنید!

به هیچ‌وجه از برند دیگران استفاده نکنید.این کار ممکن است باعث پیگیری قانونی و ثبت شکایت علیه شما شود.

6.            دامنه ای را انتخاب نمایید که به راحتی در ذهن بماند.

سعی کنید نام دامنه‌ای که انتخاب می‌کنید جذاب باشد و فراموش نشود. میلیون‌ها دامنه وجود دارد که ممکن است باعث به اشتباه افتادن کاربر شود.

7.            از پسوند‌های خاص استفاده کنید.

نوعی از پسوندهای دامنه وجود دارد که به طور مستقیم به کسب و کار خاصی اشاره می‌کند. به دامنه‌ی گنجه‌هاست دقت نمایید. متوجه این موضوع می‌شوید که با توجه به فعالیت این شرکت در زمینه هاستیگ و میزبانی وب، دامنه Ganje.Host را برای خود انتخاب کرده است. همینطور توصیه میکنیم نام تجاری خود را با پسوند‌های مختلف ثبت کنید. با اینکار از ثبت آن توسط رقبا جلوگیری می‌نمایید.

8.            سریع تر اقدام کنید.

اگر هنوز دامنه‌ی خود را ثبت نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم زودتر برای این کار اقدام نمایید. ممکن است دامنه مد نظر شما توسط شخص یا شرکتی ثبت شود که در این صورت کاری از دست شما برنمی‌آید.

9.            دامنه خود را با پسوند های مختلف ثبت کنید.

توصیه می‌کنیم دامنه خود را با پسوند‌های مختلف ثبت نمایید. با این کار از ثبت آن توسط رقبا جلوگیری می‌کنید.

10.       منطقه را در نظر بگیرید.

 اگر وب‌سایت شما محلی است، شهر خود را برای نام دامنه در نظر بگیرید. به این صورت دامنه بهتر به ذهن کاربر سپرده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : شنبه 24 دی 1401
.

اگر از یک صاحب کسب و کار کوچک یا متوسط ​​بپرسید؛ به احتمال زیاد آنها برنامه ای برای گسترش کسب و کار خود و سرمایه گذاری در یک وب سایت ندارند. معمولا این افراد معتقدند حضور در اینستاگرام یا حتی یک کسب و کار کوچک برایشان کافی است. همچنین آنها به اشتباه فکر می کنند که چون خودشان سراغ این مکانیسم های دیجیتال نمی روند; احتمالاً بقیه مشاغل نیز از آنها غافل هستند.

با این حال، گزارش مخاطبان نیلسن برای سه ماهه اول سال 2016 نشان داد که حدود 81 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده صاحب یک گوشی هوشمند هستند و به طور متوسط ​​یک ساعت و 39 دقیقه در روز را آنلاین می‌گذرانند. اما اگر این برای آنلاین بودن و طراحی سایت شرکتی کافی نیست.

افزایش اعتبار

حضور آنلاین کسب و کار شما مکان و آدرسی را در اختیار شما قرار می دهد که افراد می توانند در صورت نیاز آن را بررسی کنند. به عنوان مثال، اگر شما یک کریر نوزاد می فروشید. با درج مشخصات این محصول می توانید مخاطبان و خریداران را جذب کنید. یک جستجوی محلی ساده می تواند شما را به عنوان یکی از فروشندگان نشان دهد. این تنها در صورتی امکان پذیر است که از طراحی وب مقرون به صرفه برای راه اندازی وب سایت خود در وهله اول استفاده کنید. بعداً، می‌توانید به افزودن جاذبه‌های بیشتر ادامه دهید تا برای بازدیدکنندگانتان جذاب‌تر شود. به این ترتیب می توانید آنها را در مورد آخرین پیشنهادات و تخفیف های خود به روز نگه دارید.

کاهش هزینه بازاریابی

در عصر حاضر، هر کسب و کار، بزرگ یا کوچک، حضور آنلاین دارد زیرا این اولین گام به سمت بازاریابی مقرون به صرفه است. حتی اگر فقط یک صفحه فرود یا یک وب سایت در مورد کسب و کار شما باشد، ویژگی های خود را به صورت رایگان برای خواندن به نمایش می گذارد. تجزیه و تحلیل Deloitte از کسب و کارهای کوچک متصل در ایالات متحده نشان داد که کسب و کارهای کوچک پیشرفته دیجیتالی دو برابر بیشتر به ازای هر کارمند درآمد دارند و میانگین نرخ رشد اشتغال بیش از شش برابر بیشتر از مشاغل بدون حضور دیجیتال است. حدود 93 درصد از تجربیات آنلاین ما با یک موتور جستجو شروع می شود و توصیه می کنیم از آن مخاطبان برای تبدیل آنها به مشتریان خود استفاده کنید.

در دنیای گسترده و مبهم بازاریابی دیجیتال، بازی با یک وب سایت شروع می شود. هنگامی که اطلاعات کامل شما آنلاین شد، مردم می توانند محصول شما را مقایسه کرده و در مورد آن نظر دهند، که بازخورد شما را دریافت می کند و منجر به تعامل بیشتر با تجارت و مشتری می شود. می توانید پیشنهادات تبلیغاتی را به صورت آنلاین ارسال کنید و در هزینه های خود در اجرای تبلیغات گران قیمت صرفه جویی کنید. با کمی تلاش می‌توانید آن را جلوتر ببرید و صفحات رسانه‌های اجتماعی را به وب‌سایت خود پیوند دهید، که ترافیک بیشتری را به وب‌سایت شما وارد می‌کند و در نتیجه آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهد. با این حال، اگر یک صفحه رسانه اجتماعی دارید و فکر می کنید که جایگاه وب سایت را پر می کند. اشتباه می کنی!

 

تجارت الکترونیک

خرید آنلاین برای مردم آسان تر از حضوری است. مصرف کنندگان ایالات متحده در سال 2017، 453.46 میلیارد دلار را به صورت آنلاین برای خرید خرده فروشی هزینه کردند که نسبت به 390.99 میلیارد دلار در سال 2016 افزایش 16.0 درصدی داشته است. نظرسنجی ها گزارش می دهند که بیش از 90 درصد از خریدهای جهانی هنوز به صورت آفلاین انجام می شود، اما چرا ایجاد یک وب سایت شرکتی را به زحمت بیندازید؟

واقعیت این است که یک وب‌سایت با گزینه سفارش آنلاین، کسب‌وکار بیشتری را به روی میز می‌آورد، و از افرادی که نمی‌توانند (و ممکن است هرگز) از فروشگاه فیزیکی شما بازدید کنند، در سراسر جهان سرنخ ایجاد می‌کند. ارائه دهندگان خدمات این گزینه عالی را دارند که به افراد اجازه می دهند تا صفحات وب خود را در صورت درخواست با پر کردن یک فرم ساده، قرار ملاقات رزرو کنند یا اطلاعات ارائه دهند. مشتریان خوشحال این تجربه بی دردسر را به خاطر خواهند آورد. آنها برای خرید بیشتر بازخواهند گشت و با گذاشتن نظرات رضایت بخش، مشتریان دیگری را با خود همراه خواهند کرد.

استفاده از مزایای جانبی وبسایت ها

یک وب سایت می تواند به شما کمک کند از طریق تولید سرنخ استراتژیک، افراد را به مشتریان پولی تبدیل کنید. با گذاشتن کوپن‌ها و پیشنهادات ایمیلی برای بازدیدکنندگان وب‌سایت برای پر کردن، فهرستی از افرادی را دریافت می‌کنید که می‌خواهند درباره آنچه کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد بیشتر بدانند. آنچه را که نیاز دارند به آنها بدهید، از این ارتباط با آنها استفاده کنید تا بفهمید به چه چیزی نیاز دارند تا بتوانید شکاف را پر کنید و آنها را مجبور کنید در نهایت از شما خرید کنند. با ایجاد محتوایی که افراد را مورد علاقه خود قرار دهد یا به سؤالاتی که به صورت آنلاین می پرسند پاسخ دهد، محتوای وب سایت شما می تواند ترافیک وب سایت شما را از موتورهای جستجوی محبوب هدایت کند.

طراحی بهینه و کاربرپسندی برای وب سایت خود داشته باشید که مشتریان بتوانند به راحتی در آن حرکت کنند. یک وب سایت بهترین چهره کسب و کار شماست. خبرنامه ها همچنین در دستیابی به افراد و ایجاد انگیزه برای اقدام بسیار موثر هستند زیرا یک کلیک ساده آنها را از ایمیل خود به سایت شما می برد.

خدمات مشتری

یک وب‌سایت باز است و ۲۴ ساعت شبانه‌روز کار می‌کند که فروشگاه فیزیکی آن نباشد. یک لیست به روز شده از سوالات متداول در وب سایت، آموزش ها و دستورالعمل های قابل دانلود باید در دسترس باشد تا افراد بتوانند در صورت نیاز به کمک به سرعت دسترسی داشته باشند. همچنین باید گزینه ای برای ارسال درخواست ها در هر زمانی از روز وجود داشته باشد. این به افراد آزادی و اعتماد به برند می دهد تا مشکلات خود را برای آنها حل کنند. سیستمی را راه اندازی کنید که به موجب آن بتوانید به آن درخواست ها در یک بازه زمانی مشخص دسترسی داشته باشید. پیشرفت‌های جدید مانند اطلاعیه‌های ویترین فروشگاه‌های جدید، پیشنهادات تبلیغاتی، اخبار شرکت و غیره باید ابتدا در وب‌سایت به‌روزرسانی شوند تا ارتباط قابل‌اعتمادی با پایگاه مشتریان شما حفظ شود و مطمئن شوید که ابتدا در اینجا به آنها اطلاع می‌دهند.

داشتن یک حضور آنلاین تثبیت شده برای تجارت شما در قالب یک وب سایت به روز مستلزم سرمایه گذاری اندکی از زمان و هزینه شما است. اگر نمی‌خواهید در غول‌های صنعت و همچنین رقابت محلی غرق شوید و به تعداد کم مشتریان رو به کاهش راضی باشید، بهتر است یک وب‌سایت داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : جمعه 23 دی 1401
.

با پیشرفت تکنولوژی و راحتی روزافزون تحویل درب منزل، این امر منجر به راه اندازی کسب و کارهای بی شماری به صورت آنلاین در زمان های اخیر شده است. خرید مواد غذایی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

البته ممکن است در خرید اینترنتی خودرو شک داشته باشید، زیرا خرید خودرو مستلزم نظارت دقیق است و ممکن است به دلیل بازار تقلب به خرید آنلاین خودرو نروید، اما روند سنتی خرید خودرو با وجود چنین مسائلی اما حتی مشتاق ترین خریداران نیز به دلیل ساعت ها جست و جو و مذاکره با فروشندگان مختلف و بررسی بودجه موجود و مسائل مختلف دیگر، این مسائل هیجان خرید خودرو را از بین می برد و در نهایت امکان خرید را ندارند. ماشینی که آنها می خواهند خریداری شده است

سایت های فروش آنلاین خودرو با ارائه اقلام مختلف برای رضایت مخاطبان باعث شد که دیگر شکی در خرید و فروش خودرو نداشته باشیم. در خرید آنلاین شما می توانید در هر زمان و مکانی به طور کامل سایت های معتبر فروش ماشین را بررسی کنید و خودروی دلخواه خودتان را با توجه به قوانین فروش هر سایت خریداری کنید. در صورتی که قصد طراحی سایت خرید و فروش خودرو را دارید بهتر است با شرکت های معتبر در این حوزه همکاری کنید.

همراه مکانیک

مکانیک مکانیک یکی از پلتفرم های خرید و فروش آنلاین خودرو می باشد که از سال 92 توسط تیمی متخصص در زمینه خودرو فعالیت می کند.

هدف این مجموعه ایجاد فضایی به عنوان مرجع خدمات خودرو در کشور است تا افراد بتوانند از صفر تا صد نیروی خدماتی مورد نظر خود در حوزه خودرو مانند مشاوره تخصصی خرید و فروش و سایر خدمات باکیفیت در حوزه خودرو را دریافت کنند. سریع ترین زمان انجام دادن

اگر به عنوان خریدار به این سایت مراجعه کنید، خودروهای متنوعی را مشاهده خواهید کرد، زیرا خانم مانک یکی از بزرگترین نمایشگاه های آنلاین فروش خودرو را دارد.

همچنین می توانید از کارشناسان این فروشگاه کمک بگیرید تا با توجه به نیاز خود خرید بهتری داشته باشید. برای اطمینان از سلامت فنی و بدنه خودرو نیز می توانید از خدمات کارشناس خودرو در این سایت استفاده کنید.

یکی دیگر از مزیت های خوب و ویژه این پلتفرم ابزار محاسبه قیمت خودرو است که به عنوان ابزاری برای محاسبه افت قیمت خودروهای دست دوم و دست دوم به صورت رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار گرفته است.

برای دسترسی راحت تر فیلترهای جستجوی خوبی در داخل سایت قرار داده شده است و با راه اندازی اپلیکیشن مکانیک می توانید از خدمات مختلف آن با سهولت بیشتری استفاده کنید.

بانی خودرو

بانی خودرو یکی دیگر از بهترین سایت های خرید و فروش آنلاین خودرو است. تاکنون بیش از 23000 آگهی خودرو به ویژه با هدف ایجاد فضایی ویژه برای درج آگهی های فروش خودرو همشهریان و اطلاع از آخرین شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروهای صفر خودروی معتبر ایرانی در این سایت ثبت شده است. شرکت ها پرداخت می کنند.

شما می توانید از این سایت برای به اشتراک گذاری آگهی فروش خودرو خود استفاده کنید.

همچنین می توانید با استفاده از گزینه "خودرو یاب" خودروی خود را با شرایط خاص و دلخواه پیدا کنید.

فیلترهای دیگری مانند تخمین قیمت خودرو، فضایی برای فروش لوازم یدکی و ابزارهای مختلف دیگر از دیگر مزایای جستجو در این سایت است.

همچنین می توانید از طریق این سایت ترافیک جاده ها را به صورت آنلاین بررسی کنید.

سوییچ

این شرکت متشکل از تیمی متخصص و دارای سابقه طولانی در زمینه فروش خودرو جهت تعویض و سایر خدمات خودرو فعالیت می کند و هدف آن کاهش دردسرهای خرید و فروش خودرو و ایجاد شیرینی است. تجربه برای مشتریان

شما می توانید با استفاده از فیلترهای جستجو در میان طیف وسیع خودروها، خودروی مورد نظر خود را در این وب سایت خریداری کنید.

دورهاتو

این شرکت با سابقه ای چندساله در زمینه خودرو و قطعات خودرو و بررسی نیازهای بازار ایران، از سال 97 به صورت آنلاین به هموطنان خدمات خود را ارائه می دهند.

خدمات این مجموعه شامل موارد زیر است:

فروش اختصاصی خودرو به صورت رایگان

معاوضه خودروی کارکرده و صفر

خرید اقساطی خوردو

مشاوره در خرید و فروش

ایجاد فرایند فروش فوری خودرو

کارشناسی خودرو

خرید خودروهای کارشناسی شده

و ….

همچنین این وب سایت علاوه بر خرید و فروش خودروهای سواری، در زمینه خودروهای سنگین و موتور سیکلت نیز فعالیت می کند.

کاراپ

کاراپ نیز از دیگر سایت های برتر با خدمات ویژه در زمینه خودرو است که با دسته بندی های کاملا اقتصادی و مفید در این زمینه فعالیت می کند.

در این سایت می توانید قیمت روز خودروهای نو و کارکرده داخلی و وارداتی را مشاهده کنید و همچنین از قیمت روز خودرو در کارخانه و بازار مطلع شوید.

از دیگر خدمات این مجموعه می توان به مقایسه قیمت، جستجوی پیشرفته، کارشناسی خودرو، مشاوره تلفنی و ... اشاره کرد.

همچنین می‌توانید با گزینه «با پولم چه بخرم» غذاهایی را که می‌توانید خریداری کنید، بر اساس بودجه موجود خود مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : سه شنبه 20 دی 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی