.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هدف اصلی از وبلاگ نویسی و وبلاگ نویسی این است که مردم زندگی شخصی خود را مانند یک مجله آنلاین به اشتراک بگذارند. اما در دهه اخیر، هدف از وبلاگ نویسی و نوشتن از اهداف شخصی به اهداف حرفه ای تغییر کرده است. امروز به جای نوشتن فقط برای دوستان و اقوام، با قدرت یک سایت وبلاگ می توان این کار را برای همه مردم جهان انجام داد.

اشتیاق خود را به اشتراک بگذارند

وقتی به چیزی علاقه دارید، می خواهید آن را با دنیا به اشتراک بگذارید. چه ماهیگیری، عکاسی یا خرید، یا نوشتن و صحبت در مورد علایق خود. داشتن یک وبلاگ یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن این علاقه است. اگر موضوع مورد علاقه خود را ارسال می کنید، راه ارتباطی شما با افراد مختلف در سراسر جهان که به زبان شما صحبت می کنند و علایق یکسانی دارند باز می شود و شما از کیلومترها دورتر با آنها ارتباط برقرار می کنید.

تربیت و آموزش دیگران

اگر به تدریس علاقه دارید، وبلاگ نویسی می تواند بستری برای آموزش افراد علاقه مند به حوزه های تخصصی شما باشد.

با نوشتن پست های وبلاگ، نه تنها دیگران را آموزش می دهید، در عوض، در مورد آن موضوع بیشتر یاد خواهید گرفت تا بتوانید اطلاعات مفیدتری را به اشتراک بگذارید. آموزش از طریق وبلاگ سایت نیز می تواند از طریق توسعه محتوای آنلاین و مطالب آموزشی درآمدزایی کند.

برای به دست آوردن نرخ کلیک ارگانیک و بازدید بیشتر

صاحبان مشاغلی که علاوه بر خدمات ارائه شده، دارای یک وبلاگ آموزشی هستند، از بسیاری جهات مخاطبان خود را افزایش می دهند. به عنوان مثال، شما ارائه دهنده خدمات آنلاین و دوره های مجازی هستید. با یک صفحه آموزشی در وب سایت خود می توانید به تمام سوالات و نگرانی های افرادی که از خدمات مشابه شما استفاده می کنند پاسخ دهید و به آن جستجوها در گوگل پاسخ دهید و از این طریق آنها را به سایت خود جذب کنید و در صفحات سایت خود ذخیره کنید تا مطالب را بخوانند و برای شما کامنت و لایک بگذارند. در نتیجه در بین کاربران محبوب شده است و به این ترتیب گوگل محبوب است و شما را در رتبه بالاتری قرار می دهد.

ایجاد اقتدار و شناخته شدن

برای کسانی که می خواهند رویدادهای صنعت خود را پوشش دهند یا نویسنده شوند، وبلاگ بستری است که می توان از آن برای ایجاد اقتدار استفاده کرد. اگر موضوعی را ارسال می کنید که اطلاعات زیادی در مورد آن دارید، مردم شما را به عنوان یک مرجع می بینند. این شناخت می تواند منجر به مصاحبه، پادکست و در نهایت دعوت به گفتگو و تشکیل یک مشارکت یا اتحاد شود.

معرفی خدمات و محصولات جدید

وبلاگ یک وب سایت شرحی از پورتفولیوی یک فرد یا شرکت است. علاوه بر ارسال آموزش های نحوه استفاده از این سرویس، در وبلاگ وب سایت خود، می توانید مطالب جدیدی را معرفی کنید و در وبلاگ نمایش دهید تا خوانندگان شما بتوانند آن را ببینند و برای خرید با بخش فروش شرکت خود تماس بگیرید.

رتبه بندی در موتورهای جستجو

همانطور که قبلا ذکر شد، وبلاگ شما اغلب محتوای جدید را برای فهرست بندی به گوگل ارسال می کند. می توانید از هر کدام برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاصی استفاده کنید که مخاطبان شما را به وب سایت شما جذب می کند. ترکیبی از صفحات وب ثابت و پست های وبلاگ در خدمات آنلاین. این امکان را برای کلمات کلیدی تجاری (آنهایی که مشتریان را جذب می کنند) ممکن می کند. و همچنین کلمات کلیدی غیر تجاری (آنهایی که جستجوگران را برای اطلاعات و آموزش جذب می کنند) هدف قرار دهید. مخاطب - ورود و حفظ مشتریان و جستجوگران در وب سایت می تواند رشد کسب و کار و برند آن کسب و کار را در گوگل افزایش دهد.

مدیریت هویت آنلاین خود و اعتماد سازی

در دنیای اینترنت همه افراد و کسب و کارها اطلاعات خود را به صورت آنلاین ارسال می کنند.
در نتیجه وقتی کسی نام شما را جستجو می کند چه اتفاقی می افتد؟
یکی از مزایای وبلاگ ها این است که به شما امکان می دهد هویت آنلاین خود را ایجاد و کنترل کنید.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : دو شنبه 24 بهمن 1401
.

امروزه با توجه به مشغله زیاد مردم، هزینه های بالای ایاب و ذهاب، سرعت بالای کار و همچنین بی حوصلگی مردم، فروشگاه های اینترنتی نقش مهمی در زندگی مردم دارند. در واقع مدرنیته زندگی مردم را در مسیر جدیدی قرار داده است که همه چیز تغییر کرده و آنها از سنت های خود دور شده اند. یکی از بزرگترین تغییرات، ظهور وب سایت ها به خصوص وب سایت های فروشگاهی است. ویروس کرونا نیز در تسریع این تغییر اجتماعی موثر نیست. اما یک مکان فروشگاه خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ مشتریان چه ویژگی هایی می خواهند و برای صاحبان وب سایت مفید هستند؟

اکثر آنها همچنین به دنبال محصولاتی هستند که خرید آنها در خانه یا محل کارشان آسان و بدون دردسر باشد. به همین دلیل به جای گذراندن وقت در ترافیک و فروشگاه ها ترجیح می دهند از فروشگاه ها خرید کنند. ویروس کرونا مشاغل زیادی را در اقتصاد ایجاد کرده است. اما بسیاری تصمیم می گیرند به جای اینکه دست از کار بکشند، حرفه خود را بازسازی کنند. بنابراین آنها وارد تجارت الکترونیک شدند و مغازه راه اندازی کردند. برخی از آنها به این دلیل موفق می شوند که فروشگاه های خوبی دارند و برخی دیگر شکست می خورند. امروزه، برای موفقیت در دنیای خرده فروشی بسیار رقابتی، باید راه اندازی یک فروشگاه آنلاین را در نظر بگیرید. اما مزایای وب سایت فروشگاهی چیست؟

1 . طراحی مدرن، ساده و کاربر پسند

مهمترین کاری که باید در گام اول انجام دهید طراحی صحیح و دقیق وب سایت است. البته باید با اصول طراحی مدرن پیش رفت. از شلوغ و پر استرس به نظر نرسید. از آنجایی که با مشتریان بی حوصله سر و کار دارید، سعی کنید یک وب سایت کاربرپسند ایجاد کنید. دسترسی به بخش های مختلف وب سایت باید آسان باشد. در واقع کاربران باید پس از چند دقیقه با وب سایت شما آشنا شوند. همه این مسائل فقط در طراحی اولیه ممکن است رخ دهد. پس سعی کنید طراحی را جدی بگیرید و از ابتدا روی آن کار کنید تا در جذب و حفظ بازدیدکنندگان موفق شوید.

2 . نسخه سازگار با موبایل

یک وب سایت فروشگاهی خوب باید همه کاربران را در نظر بگیرد. امروزه پرکاربردترین ابزار، تلفن همراه است. ظهور گوشی های هوشمند و توسعه آن در مدت زمان نسبتاً کوتاهی، استفاده از این ابزار را برای ما ضروری کرده است. یکی از مهمترین این اپلیکیشن ها، وبگردی و خرید آنلاین است. بیش از 60 درصد تراکنش های آنلاین از طریق وبگردی موبایل انجام می شود. بنابراین، شما همچنین باید وب سایت خود را پاسخگوتر و سازگارتر با موبایل کنید تا پایگاه مشتریان خود را افزایش دهید.

3 . تصاویر و ویدیوهای با کیفیت

وقتی هر خریدار می خواهد خرید کند، می خواهد محصول مورد نظر خود را پیدا کند و تحقیقی را که می خواهد انجام دهد. اما از آنجایی که انجام این کار به صورت فیزیکی و حضوری در وب سایت فروشگاه غیرممکن است، باید عکس ها و فیلم های با کیفیتی از محصولات خود ارائه دهید. در واقع، مدت زیادی است که سایت فقط با یک تصویر کوچک از برچسب قیمت ارسال نشده است. مشتریان امروزی از قسمت های مختلف محصول شما انتظار تصاویر با کیفیت دارند. این باعث افزایش مشتریان شما می شود زیرا نشان می دهد که برای بازدیدکنندگان خود ارزش قائل هستید.

4 . نظرات کاربران

یکی از مواردی که می تواند به مشتریان در خرید محصولات کمک کند قسمت توضیحات است. در واقع مشتری می تواند نظرات خود را در مورد محصول مورد نظر خود در این قسمت بنویسد. با استفاده از این، می توانید اطلاعات زیادی از منابع به دست آورید. بخش بازخورد وب سایت فروشگاه یکی از مفیدترین بخش های هر وب سایتی است که می تواند به دیگران در انتخاب درست کمک کند. علاوه بر این، دریافت اطلاعات بیشتر در مورد صفحه برای سئوی شما نیز یک مزیت بسیار بزرگ است که نباید آن را از دست بدهید.

5 . جستجوی قدرتمند

همانطور که بارها گفته ایم، کاربران سایبری بسیار کم حوصله هستند و می خواهند در مدت زمان کوتاهی به خواسته خود برسند. بنابراین قدرت جستجو برای آنها بسیار مهم است. برای نمایش بهترین نتایج برای کاربران باید یک نوار جستجوی خوب و یک صفحه نتایج جستجوی قدرتمند داشته باشید. البته مشتری باید به خواسته خود برسد و محصولات مشابه را نیز ببیند. این به شما در فروش محصول کمک زیادی می کند. فروشگاه های اینترنتی بزرگ دنیا نیز از این استراتژی برای افزایش فروش خود استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : یک شنبه 23 بهمن 1401
.

امروزه از بسیاری از افراد می شنویم که کسب و کارهای سنتی باید مسیر خود را تغییر دهند و به فضای اینترنت بروند! ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا کسب و کار آنلاین اینقدر مهم است؟ در این مقاله به بررسی اهمیت داشتن یک وب سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین می پردازیم.

1 . فراگیری اینترنت

مهمترین دلیل داشتن یک وب سایت جهانی بودن اینترنت است. امروزه بیشتر مردم ترجیح می دهند به جای اینکه از ترافیک و اتلاف وقت رنج ببرند، راحت در خانه بنشینند و به خرید بروند.

اولین جایی که مردم به دنبال خدمات شما می گردند در اینترنت است. اگر شما را در آنجا پیدا نکنند، مطمئناً رقبای شما را پیدا خواهند کرد.

2 . فروشگاهی بدون محدودیت زمانی

با یک وب سایت، شما 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس مشتری هستید. در واقع وب سایت شما سفیر شماست، حتی در اوقات فراغت وب سایت شما خدمات و محصولات شما را به مشتریان ارائه می دهد.

3 . رفتن به فراتر از مرز

چند نفر در شهر شما با کسب و کار شما آشنا هستند؟ ایران و بقیه دنیا چطور؟ میلیاردها نفر در سراسر جهان بخشی از زمان خود را به صورت آنلاین سپری می کنند. تصور کنید که کسب و کار خود را برای این گروه از حساب ها راه اندازی کنید، بنابراین مشتریانی از سراسر ایران یا خارج از مرزها خواهید داشت.

4 . صرفه جویی در هزینه‌های راه اندازی

معمولاً هزینه های زیادی برای راه اندازی فروشگاه وجود دارد، از جمله هزینه اجاره یا خرید فضای فروشگاه، هزینه تجهیزات، حقوق کارکنان و غیره. در تجارت الکترونیک تنها چیزی که نیاز دارید طراحی سایت ارزان و حرفه ای است تا مجبور نباشید هیچ یک از هزینه های گفته شده را متحمل شوید.

5 . ارائه نمونه کار

تمام محصولات و خدمات خود را به وب سایت خود بیاورید و آنها را بدون هیچ هزینه یا محدودیتی به روز کنید. مصرف کنندگان مجبور نیستند هر بار برای مشاهده هر محصول مراجعه کنند و می توانند تصاویر و ویدیوهای محصول را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

6 .  بازاریابی اینترنتی

به جای صرف هزینه های هنگفت برای تبلیغات و بازاریابی، فقط وب سایت خود را بهینه کنید تا گوگل شبانه روز برای شما مشتری بیاورد! با انجام برخی فعالیت ها در خدمات سئو سایت، بازاریابی اینترنتی را با کمترین هزینه در وب برای خود انجام دهید.

7 . برقراری ارتباط با مشتری

در دنیای وب مشتریان به راحتی می توانند نظر خود را در مورد هر محصولی اعلام کنند و نظر خود را در قالب انتقاد و پیشنهاد ارسال کنند. همچنین می توانید به سلیقه مشتریان خود پی ببرید و برای جذب مشتریان بیشتر قدم بردارید.

8 . برندسازی

یکی از مزایای طراحی سایت، برندسازی است. با یک وب سایت می توانید کسب و کار خود را به هزاران مشتری آنلاین معرفی کنید و برای خود شهرت و اعتبار بسازید و اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید. به این ترتیب می توانید کار خود را در هر جایی که اتصال اینترنت وجود دارد پیدا کنید.

9 . مشتریان هدفمند

این احتمال وجود دارد که بازدیدکنندگان وب سایت شما به مشتری تبدیل شوند زیرا آنها محصول یا خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین جستجو کرده اند و گوگل وب سایت شما را به آنها توصیه کرده است.

بنابراین، اگر وب سایت شما طراحی هوشمندانه ای داشته باشد (فروشنده ای است که قادر به فروش است)، آن محصول، قطعا این بازدیدکنندگان خرید خواهند کرد.

10 . کسب در آمد جانبی

با داشتن وب سایت می توانید علاوه بر معرفی خدمات خود، درآمد جانبی اضافی مانند درآمد از طریق تبلیغات کسب کنید.



:: برچسب‌ها: سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : چهار شنبه 19 بهمن 1401
.

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت خوب و کارآمد برای کسب و کار خود هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک شرکت طراحی سایت پیدا کنید که بتواند در این راه به شما کمک کند. در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه طراحی سایت در ایران فعالیت می کنند که انتخاب گزینه مناسب در بین آنها کار ساده ای نیست.

شما باید شرکتی را انتخاب کنید که نیازهای شما را به درستی درک کند و طرحی متناسب با نیاز شما ارائه دهد. اما مشکل اینجاست که چگونه می توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم؟ ما در زیر ویژگی هایی را که یک شرکت طراحی سایت باید داشته باشد ذکر کرده ایم. حتما قبل از هر تصمیمی درباره شرکت تحقیق کنید و در صورت داشتن ویژگی های زیر آن را انتخاب کنید.

برخی از خدمات طراحی سایت مربوط به مشاغل خاصی هستند و برای همه وب سایت ها ضروری نیستند. در این قسمت از مقاله شما را با لیست جداگانه ای از خدمات ارائه شده در طراحی سایت آشنا می کنیم. به این ترتیب شما را با لیست خدمات طراحی سایت، وب سایت فروشگاهی، شخصی، شرکتی، هتل، آژانس مسافرتی و ... آشنا می کنیم. لازم به ذکر است که با توجه به نیاز خود می توانید خدمات مختلفی را به صورت ترکیبی دریافت کنید. همچنین می توانید خدمات و گزینه های مورد نیاز خود را به این لیست اضافه کنید و از طراح وب سایت خود بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. ویرا یکی از بهترین شرکت های حوزه طراحی سایت و اپلیکیشن است. قطعا مشاوره با متخصصان این حوزه می‌تواند ایده‌های خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

داشتن تجربه در حوزه طراحی

تجربه در زمینه طراحی سایت مهمترین ویژگی است که یک شرکت طراحی سایت مناسب باید داشته باشد. زیرا یک شرکت با تجربه راه رسیدن به نتیجه موفق را می داند. این شرکت توانایی شناسایی نیازها را دارد و اقدامات لازم برای رسیدن به یک طراحی خوب را می داند. اگر می خواهید به نتیجه دلخواه خود برسید طراحی وب سایت خود را به شرکت های با تجربه بسپارید.

تسلط به مهارت های طراحی سایت

شرکتی که طیف وسیع تری از خدمات مرتبط با طراحی وب سایت را به مشتریان ارائه می دهد، به احتمال زیاد با طراحی وب سایت و ابزارها و تکنیک های آن آشنایی بیشتری دارد. به عنوان مثال اگر علاوه بر طراحی سایت، خدمات سئو و تولید محتوا را ارائه می دهد، شرکتی حرفه ای است که با پیچیدگی های کار آشناست. یک شرکت طراحی سایت مناسب در کنار طراحی و توسعه وب سایت باید فرآیند سئو و تولید محتوا را نیز به مشتری ارائه دهد.

از جمله گزینه های دیگری که در تمامی لیست خدمات طراحی وب سایت گنجانده شده است می توان به امنیت وب سایت و سرعت وب سایت اشاره کرد. این دو گزینه برای گوگل نیز بسیار مهم هستند. یکی از مهمترین فاکتورهای سئو سرعت و امنیت سایت است. بنابراین از طراح سایت خود بخواهید که بیشتر روی این دو گزینه تمرکز کند. امنیت سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از راه های افزایش امنیت وب سایت های وردپرسی استفاده از افزونه های مناسب است. همچنین استفاده از گواهینامه SSL می تواند ابزاری برای افزایش امنیت وب سایت شما باشد.

لازم به ذکر است که هیچ چیز قطعی و 100 درصد نیست. به عنوان مدیر وب سایت، باید اقدامات امنیتی مانند استفاده از رمز عبور مناسب و محافظت از رمز عبور خود را نیز در نظر بگیرید.

سرعت وب سایت نیز از دیگر مواردی است که در لیست خدمات طراحی وب سایت ظاهر می شود. بهترین و ایده آل ترین حالت ممکن بارگذاری وب سایت در کمتر از یک و نیم ثانیه است. با انتخاب یک قالب مناسب و یک شرکت میزبان قوی و همچنین یک طراح وب سایت خبره می توانید به این سرعت دست پیدا کنید. پس گزینه سرعت سایت یکی از مهم ترین خدماتی است که باید به شما ارائه شود.

دانش کافی در حوزه طراحی

سبک، رنگ و طرح، چیدمان عناصر و طراحی کلی تجربه کاربری وب سایت بر اساس مطالعه و تحقیق در زمینه فعالیت، نوع مخاطب، رقبا در بازار و اهداف تجاری به دست می آید. یک شرکت طراحی سایت مناسب باید پیاده سازی و پیشرفت پروژه را بر همین اساس قرار دهد. به عنوان مثال، اگر نگاهی به وب سایت Ayrest که توزیع کننده انحصاری صندلی های برند آیرز در ایران است بیندازید، متوجه خواهید شد که سبک، رنگ و حتی چیدمان عناصر با ماهیت کسب و کار آن ها هماهنگ است.

مهارت کافی در برنامه نویسی و توسعه سایت

شرکتی را انتخاب کنید که برنامه نویسان خوبی داشته باشد و همه کارمندانش به نوعی در کار خود حرفه ای باشند. شما می توانید قبل از درخواست خدمات با شرکت مورد نظر خود تماس گرفته و از قابلیت های تیم برنامه نویسی شرکت جویا شوید. به عنوان مثال، چه برندهایی وب سایت طراحی کرده اند، چه مهارت هایی دارند و نقاط قوت آنها کجاست؟

همیشه باید طراحی و توسعه سایت خود را به افراد حرفه ای بسپارید. کارکنان شرکت شما باید تمام انرژی خود را برای رسیدن به بهترین کیفیت به کار گیرند. همچنین باید با آخرین فناوری ها آشنا باشند.

خدمات پشتیبانی سایت

شرکت طراحی سایت باید ارتباط خود را با مشتریان خود حفظ کند و به مشتریان خود اطمینان دهد که هر گونه مشکل احتمالی در رابطه با طراحی سایت توسط آنها به سرعت و به بهترین نحو مدیریت و برطرف خواهد شد. همچنین باید به شما این حق را بدهد که با مشتریان قبلی آنها تماس بگیرید و از آنها در مورد تجربه آنها بپرسید. می توانید از مشتریان قبلی بخواهید تا نقاط قوت و ضعف این شرکت را به شما معرفی کنند.

پس از اتمام پروژه طراحی و پیاده سازی وب سایت. زمانی که در حین کار با سایت با مشکل مواجه شدید یا به گزینه جدیدی در سایت خود نیاز دارید، به پشتیبانی فنی نیاز خواهید داشت. بهتر است از وب سایت توسط همین تیم طراحی سایت پشتیبانی شود. لازم به ذکر است که قرارداد پشتیبانی وب سایت و خدمات ارائه شده در حین پشتیبانی وب سایت پس از اتمام پروژه طراحی وب سایت در قراردادی جداگانه بین طرفین منعقد می گردد. پشتیبانی فنی وب سایت به اندازه سرعت و امنیت وب سایت مهم است. در لیست خدمات طراحی سایت، خدمات پشتیبانی نیز وجود دارد.

داشتن نمونه کارهای موفق

یک نمونه کار موفق نشان دهنده شایستگی، مهارت و اعتبار یک شرکت طراحی سایت مناسب است. همچنین از طریق این کار می توانید از خدمات موثری که این شرکت ارائه می دهد مطلع شوید. قبل از اعتماد به یک شرکت، حتما نمونه کارهای قبلی آنها را مشاهده کنید تا بتوانید شرکت طراحی سایت مناسب خود را پیدا کنید.

داشتن شفافیت برای اجرای پروژه

شرکت طراحی سایت نباید نگران شفافیت فرآیند اجرای طراحی سایت برای مشتری باشد. اطلاع رسانی به مشتری از فرآیند و نحوه اجرای مراحل مختلف، علاوه بر ایجاد حس اطمینان و اعتماد، تحلیل های اشتباه اولیه را شناسایی کرده و جهت اجرا را به سمت نتایج بیشتر تغییر می دهد.

تعهد زمانی

هر پروژه طراحی سایت دارای یک مهلت یا یک بازه زمانی برای تکمیل و تحویل پروژه است. یک شرکت طراحی سایت خوب باید یک برنامه زمانی منظم با توجه به نیاز مشتری ارائه دهد. در مرحله اول باید بداند مشتری چه زمانی می خواهد سایت کاملا آماده باشد و سپس بر اساس آن شرایط و مراحل کاری را اعلام کند.

قیمت مناسب

قیمت یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب شرکت طراحی سایت می باشد. برای دستیابی به خروجی قابل قبول، نباید اهمیت این پارامتر را به حدی بالا برد که از کیفیت اجرای پروژه و پشتیبانی پس از اجرا غافل شد. به یاد داشته باشید که هیچ معامله ای غیرعاقلانه نیست و قیمت های بسیار پایین می تواند فریبنده باشد. ممکن است شرکتی قیمت پایینی ارائه دهد و در مراحل بعدی پروژه پیشنهاد افزایش هزینه یا کاهش خدمات را بدهد. البته پرداخت مبالغ هنگفت نیز تضمین کننده خدمات باکیفیت است.



:: برچسب‌ها: سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : یک شنبه 16 بهمن 1401
.

اگرچه در گذشته با سایت های کاملاً ساده و یکنواخت مواجه بودیم، اما امروزه به لطف فناوری های طراحی وب (که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد) صفحات وب زیبایی خیره کننده ای دارند و کاربر به راحتی می تواند با آنها تعامل داشته باشد.

وب سایت های امروزی از دو قسمت front end و back end تشکیل شده اند، قسمتی از وب سایت که توسط کاربر قابل مشاهده و نمایش در مرورگر وی است front end و قسمتی که مربوط به فرآیندهای سمت سرور است نامیده می شود.

مرحله‌ی 1 : یادگیری HTML

قسمت جلویی یک وب سایت با استفاده از زبان نشانه گذاری HTML ایجاد می شود. در واقع HTML به عنوان اسکلت و چارچوب یک وب سایت عمل می کند. مهم نیست از چه زبانی برای برنامه نویسی سمت سرور استفاده می کنید، باید با آن آشنا باشید. نسبتاً با زبان HTML آشنا باشید، بدون HTML هیچ وب سایتی وجود نخواهد داشت!

نگران یادگیری این زبان نباشید، زیرا اگر واقعا تلاش کنید، حدود 1 هفته طول می کشد تا با اصول کلی این زبان آشنا شوید و بتوانید اولین صفحه وب خود را ایجاد کنید. ما به شما آموزش دادیم، برای شروع یادگیری این زبان می توانید به آموزش مبانی HTML مراجعه کنید.

مرحله‌ی 2 : یادگیری CSS

اگرچه HTML بسیار مهم است، اما به تنهایی نمی تواند ظاهر زیبایی به وب سایت بدهد و در نهایت تنها امکان ایجاد سایتی مانند اولین صفحه وب تاریخ وجود خواهد داشت. ما از فناوری CSS برای زیباسازی صفحات وب استفاده می کنیم. اگر دوست دارید این زبان را یاد بگیرید، می توانید آموزش مقدماتی زبان CSS را مشاهده کنید.

زبان CSS کمی پیچیده تر است، اما یادگیری آن نسبتاً ساده خواهد بود، زیرا زمانی که اولین کدهای خود را می نویسید و می بینید که چگونه می تواند به زیباتر شدن وب سایت شما کمک کند، مطمئناً با علاقه و انگیزه بیشتری آن را دنبال خواهید کرد. این قسمت نیز چیزی است که حدود 1 تا 2 هفته طول می کشد.

مرحله‌ی 3 : یادگیری JavaScript

تاکنون با بخش مهمی از عناصر تشکیل دهنده صفحات وب آشنا شده اید و می توانید از دانش خود برای طراحی صفحات نسبتاً خوب یا ویرایش و شخصی سازی صفحات وبلاگ خود به دلخواه استفاده کنید، اما اگر می خواهید ویژگی های بیشتری مانند انیمیشن های مختلف، تاریخچه و اضافه کردن ساعت، اسلایدر و غیره به سایت خود. یادگیری زبانی به نام جاوا اسکریپت ضروری است. اگر به این زبان علاقه دارید، می توانید مفاهیم جاوا اسکریپت را مطالعه کنید.

برخلاف HTML و CSS که زبان های نشانه گذاری بودند، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی (اسکریپت نویسی) است و یادگیری آن مدتی طول می کشد.

اکنون با نحوه ایجاد ساختار خارجی سایت (front-end) آشنا شدید، اکنون می توانید یک طرح کلی از ایده ای که در سر دارید پیاده سازی و اجرا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : دو شنبه 3 بهمن 1401
.

با توجه به این که امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین دسترسی افراد به اینترنت، طراحی سایت تبلیغاتی یکی از نیازهای کسب و کارها می باشد. هر چقدر که تعداد کسب و کار افزایش پیدا کند نیاز بشر به تبلیغات هم بیشتر خواهد شد.

در گذشته افراد توجه زیادی به تبلیغات نداشتند اما همانطور که گفته شد با افزایش کسب و کار نیاز خود را در تبلیغات دیدند. روش های زیادی برای تبلیغات وجود دارد که می توان نام برد اما بهترین روشی که می توان نام برد کمک گرفتن از شرکت های تبلیغاتی و همینطور طراحی سایت می باشد.

این نوع روش تبلیغاتی در مدت زمان کوتاهی در بین صاحبان مشاغل اهمیت زیادی پیدا کرده و طرفداران و مخاطبان زیادی پیدا کرده است. بسیاری از مشاغل و صاحبان مشاغل آنلاین تمایل زیادی به راه اندازی و طراحی وب سایت دارند.

سایت های آگهی یا نیازمندی ها با هدف خرید و فروش دستگاه های مختلف، ارائه خدمات و یا حتی یافتن مشاغل مختلف طراحی شده اند. با توجه به اپلیکیشن های زیاد و البته کم هزینه بودن این سایت ها، وب سایت های درج آگهی با استقبال خوبی مواجه شده و اغلب کاربران زیادی دارند.

برای مثال می توان به سایت آگهی اول یعنی ebay اشاره کرد. eBay اولین سایت آگهی و حراج آنلاین در جهان است که در سال 1995 تاسیس شد و اکنون به بزرگترین وب سایت در این زمینه تبدیل شده است.

در ایران دو سایت قدرتمند که در این زمینه فعالیت می کنند سایت دیوار و شیپور هستند. با درج آگهی های مختلف در این وب سایت ها می توانید به راحتی کالا یا خدمات خود را بفروشید و از امکانات فراوان این سایت ها استفاده کنید.

هدف از طراحی سایت تبلیغاتی و نیازمندی چیست؟

هدف از طراحی سایت جذب مشتری و افزایش درآمد از طریق دنیای مجازی و اینترنت می باشد. در با طراحی سایت تبلیغاتی سئو و بهینه سازی آن اهمیت زیادی دارد و حرف اول را می زند.

شما باید رتبه خوبی داشته باشید تا دیگران شما را تبلیغ کنند. برای این گونه سایت ها باید از طراحی خاص و برنامه نویسی خاص استفاده شود که بر اساس نیاز مشتری و قابلیت های یک سایت تبلیغاتی و نیاز تغییر می کند.

پاسخ به این سوالات نشان می دهد که تا چه حد توانسته اید مخاطب را به سایت خود جذب کنید. زمانی می توانید به این سوالات پاسخ مثبت دهید که طراحی سایت تبلیغاتی خود را به صورت اصولی اجرا کرده باشید. هدف اصلی شما از طراحی این نوع وب سایت ها می تواند جذب مشتری بیشتر و همچنین تبلیغات باشد، پس باید وب سایت مفیدی داشته باشید تا مشتریان بیشتری از آن بهره مند شوند.

انواع سایت تبلیغاتی

در طراحی وب سایت تبلیغاتی داشتن ایده های متفاوت و ناب می تواند در جذب مخاطب بهتر عمل کند. ابتدا باید نیازهای مخاطبان و کاربران سایت های تبلیغاتی مورد ارزیابی قرار گیرد و سپس ظاهر و کاربری سایت را با توجه به آنها تنظیم کنیم. 

دو نوع سایت تبلیغاتی وجود دارد. در دسته اول این سایت ها، کاربر برای درج آگهی نیاز به ثبت نام و پرداخت حق انتشار آگهی بر اساس نوع آگهی برای نمایش دارد. به عنوان مثال، اگر کاربری بخواهد تبلیغش در صفحه اول نمایش داده شود، باید هزینه بیشتری بپردازد.

اما در دسته بندی های دیگر این سایت ها نیازی به پرداخت هیچ مبلغی نیست و در مدت زمان سایت درج آگهی رایگان است. ایجاد آگهی و تمدید آن نیازی به پرداخت هزینه ای ندارد و کاربر تنها نیاز به ایجاد حساب کاربری و تمدید آگهی در بازه های زمانی معین بر اساس نیاز خود دارد.

شما می توانید با ارائه پیشنهادهای متفاوت و جذاب به مخاطبان سایت خاص خود را داشته باشید و به گونه ای متفاوت عمل کنید. برای مثال داشتن سایتی برای فروش بک لینک، سفارش رپورتاژ آگهی و سایت هایی از این دست می تواند مخاطبان بیشتری را برای شما جذب کند.



:: برچسب‌ها: سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : یک شنبه 2 بهمن 1401
.

آیا به دنبال یک قالب وردپرس خلاق برای ساخت وب سایت مدرن خود هستید؟ قالب های خلاقانه و مدرن وردپرس همیشه یکی از پرفروش ترین قالب های وردپرس هستند که طرفداران زیادی دارند. در این مقاله 10 مورد از محبوب ترین قالب های وردپرس خلاقانه را به شما معرفی می کنیم.

1 . قالب خلاق ساسلند  Saasland

قالب Saaslasnd یک قالب وردپرس خلاقانه و استارتاپی است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. پوسته ساسلند شامل دموهای جذاب و ویژگی های فوق العاده می باشد که می توانید با استفاده از صفحه ساز المنتور و پنل تنظیمات قالب حرفه ای تمامی قسمت های پوست را مطابق سلیقه خود شخصی سازی کنید و به وب سایت رویایی خود برسید.

2 .  قالب دیپ Deep

پوسته Deep یک قالب خلاقانه و چند منظوره وردپرس است که شامل دموهای جذاب و ویژگی های فوق العاده می باشد و به همین دلیل به یکی از برجسته ترین قالب های وردپرس تبدیل شده است. در قالب وردپرس عمیق، می توانید هر نسخه ی نمایشی را که می خواهید تنها با یک کلیک جاسازی کنید و از آن استفاده کنید.

3 . قالب چند منظوره برسرک  Berserk

اگر به دنبال یک قالب چند منظوره و خلاقانه هستید، قالب برسرک بهترین پیشنهاد است که برای انواع سایت های وردپرسی اعم از شرکتی، شخصی، فروشگاهی، مشاوره و تبلیغات، شرکت های فناوری، دیجیتال مارکتینگ، سئو و غیره قالب برسرک کاملا ریسپانسیو و ریسپانسیو بوده و با تمامی پلتفرم ها و دستگاه ها مانند موبایل، تبلت و ... کاملا سازگار و بهینه شده است.

4 .  قالب آموزش آنلاین WPLMS

قالب WPLMS یکی از کامل ترین و پرفروش ترین سیستم های آموزش آنلاین وردپرس می باشد. با قالب WPLMS می توانید به راحتی درس ها و دوره های آموزشی را ایجاد و بفروشید. قالب آموزشی WPLMS یک قالب آموزش مجازی وردپرس است که بسیار منعطف است و به راحتی برای سایت هایی با هزاران کاربر قابل استفاده است.

5 .  قالب چندمنظوره آنکد  Uncode

قالب چند منظوره Uncode یکی از قالب های حرفه ای وب سایت جنگل تم می باشد که بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. با استفاده از قالب Encode می توانید انواع سایت های خبری، خرید، عکاسی و ... را به راحتی و در کمترین زمان ممکن طراحی کنید.

6 .  قالب وردپرس توتال Total

قالب توتال یکی از پرفروش ترین قالب های وردپرس است که تمام ویژگی های یک قالب وردپرس کامل را دارد. قالب توتال کاملا ریسپانسیو بوده و زیبایی خود را در هر دستگاهی حفظ می کند و به کمک این پوسته می توانید در کمترین زمان ممکن زیباترین و مدرن ترین وب سایت ها را طراحی کنید و کاربران وب را به وب سایت خود جذب کنید.

7 . قالب جولین  Jevelin

تم jevelin یک تم چند منظوره و خلاقانه است که دارای طیف گسترده ای از پیش نمایش های متنوع است. از پیش نمایش تجاری گرفته تا آژانس دیجیتال، صفحات فرود، فروشگاه آنلاین، وب سایت شخصی، جشن عروسی، شرکتی، گالری نمونه کارها، عکسبرداری، رویدادها، باشگاه ورزشی و هر نوع وب سایت دیگری که با قالب Julien نیاز دارید.

8 . قالب چندمنظوره بوو  Boo

قالب چند منظوره Boo شامل بیش از 200 دمو از پیش ساخته شده است که می توانید با یک کلیک هر کدام را به طور کامل جاسازی کنید و مطابق با سلیقه و نیاز خود سفارشی کنید. قالب Boo محصولی برجسته و منحصر به فرد است که ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با این قالب می توانید زیباترین وب سایت ها را در چند دقیقه بدون دانش کدنویسی ایجاد کنید!

9 . قالب لید انجین  LeadEngine

اگر به دنبال یک قالب چند منظوره و خلاقانه هستید قالب Leadengin بهترین پیشنهاد است که برای ساخت انواع سایت های وردپرسی اعم از شرکتی، شخصی، فروشگاهی، مشاوره و تبلیغات، شرکت های فناوری، دیجیتال مارکتینگ، سئو سایت مناسب است. و ... قالب Lead Engine کاملا ریسپانسیو و ریسپانسیو بوده و با تمامی پلتفرم ها و دستگاه ها مانند موبایل، تبلت و ... کاملا سازگار و بهینه می باشد.

10 . قالب چند منظوره وردپرس کالیوم Kalium

قالب چند منظوره کالیوم یکی از قالب های حرفه ای و محبوب وب سایت Theme Forest می باشد که بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. با استفاده از قالب Encode می توانید انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی، وبلاگی، شخصی و ... را به راحتی و در کمترین زمان ممکن طراحی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : شنبه 1 بهمن 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی